HTML

The Secret Life

Friss topikok

Címkék

Archívum

2012.08.23. 22:05 SleepSmiley

Tetszel...

001_1345752305.jpg_500x417

Tetszel. Nem vagyok szerelmes. Tetszel, ennyi az egész. A szemeddel akarom látni a világot, jobban megakarlak ismerni. Tudni akarom mi volt a jeled az oviban vagy, hogy melyik a legelső emléked amire tisztán emlékszel. Gyerekből, felnőtté akarok melletted válni, vagy valami olyasmivé. Ott akarok lenni amikor boldog vagy és akkor is amikor másnaposan az ágyat nyomod. Nem, nem vagyok szerelmes beléd.
Ahányszor ezt kimondtam mindig minden elromlott körülöttem. Én nem vagyok szerelmes, csak tetszel, a hajad, a hangod, a szád .. Ha a sors azt akarja mi együtt leszünk.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://thesecretlife.blog.hu/api/trackback/id/tr754728691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása